Introductie
Even voor de duidelijkheid: geen vraag is ‘raar’ of ‘vreemd’ wanneer het om advies gaat over je online activiteiten. Je wilt een antwoord krijgen op de vraag of vragen die je hebt. Soms weet je eenvoudigweg niet hoe je de juiste vraag moet stellen. Dat kan te maken hebben met het gebruik van de juiste termen. In een ander geval gaat het om de juiste uitleg. Dat maakt niet uit. Zet de gedachte opzij dat je vraag ‘raar’ of ‘vreemd’ is.
Keer het eens om. Hoeveel mensen hebben de kennis die jij hebt als het om het vakgebied gaat waarin jij gespecialiseerd bent?
Om heel eerlijk te zijn: De Goede Huisvader weet ook niet alles. Zijn de antwoorden even niet beschikbaar, dan krijg je dit te horen. Met de belofte dat dit uitgezocht wordt. Daarna ontvang je alsnog een antwoord op je vraag.
Stappenplan
Laten we beginnen met wie je bent. Dan kunnen we doorgaan met wat je precies doet.
Een advies op maat is alleen mogelijk wanneer bekend is wat je precies doet.
Uiteindelijk volgt een advies op maat. Speciaal voor jou, gebaseerd op alles wat je vertelde.
Wie ben je?
Wat doe je?
Wat voor soort advies?
Advies
- Advies op het gebied van website- en webshop ontwikkeling en het beheer ervan.
- Selectie advies voor het juiste CMS voor je website/webshop.
- Selectie advies voor de juiste cloudoplossing(en).
- Hulp bij domeinregistraties.
- E-commerce advies.
- Social media strategie.
- Hard- en software advies.
- Advisering op het gebied van huisstijl.
- Advies over betrouwbaarheidsonderzoek/uitvoeren betrouwbaarheidsonderzoek/onderzoek naar betrouwbaarheid (gegevens).
Ben je op zoek naar iets anders? Geen probleem: informeer naar de mogelijkheden.